Üzleti feltételek
Általános Szerződési Feltételek
A weboldal üzemeltetője
Társaság neve: beardguru s. r. o.
Cím:Sídlisko 163/45, 027 44 Tvrdošín, Szlovákia
Cégjegyzékszám:55410391
Felelős személy neve, elérhetősége
Michal Jaroš
info@beardguru.hu
+421 917 846 025
1) Regisztráció
„Kijelentem, hogy az adatok kizárólag azonosítás céljából, a www.beardguru.hu társaságtól történt vásárlás és az azt megelőző regisztráció céljából kerülnek tárolásra, kezelésre. Ezen adatok nem kerülnek átadásra harmadik fél részére és azokat a társaság semmilyen más módon nem használja fel. A regisztráció megerősítésével, kifejezett hozzájárulásomat adom, hogy az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletének (GDPR) 6. cikk (1) bekezdés a) pontja alapján a Michal JAROŠ nevemet és e-mail címemet „hírlevélküldés" céljából kezelje.
Amennyiben szeretne leiratkozni hírleveleinkről, azt bármikor megteheti elektronikus úton a következő e-mail címen: info@beardguru.hu, vagy a fent feltüntetett címen.
A rendeléshez nem szükséges regisztráció.
2) Adásvételi szerződés
A vásárló rendelése az adásvételi szerződés előfeltétele. Az adásvételi szerződés abban a pillanatban jön létre, amikor Vásárló és Eladó kölcsönösen hozzájárul (az Eladó a megrendelést érvényesíti). Ettől a pillanattól kezdve Eladó és Vásárló között kölcsönös jogok és kötelezettségek jönnek létre.
Az adásvételi szerződés megkötésével Vásárló kijelenti, hogy az Általános Szerződési Feltételeket, beleértve a reklamációs eljárást is megismerte, azokkal egyetért és elfogadja. A Vásárlónak lehetősége van a megrendelés előtt megfelelően tájékozódni és teljes mértékben megismerni az Általános Szerződési Feltételekben és a reklamációs eljárásban foglaltakat.
Az Eladó fenntartja a jogot, hogy a megrendelést vagy annak egy részét megszüntesse az adásvételi szerződés megkötése előtt, az alábbi esetekben: a termék már nem gyártott vagy szállított, vagy a szállított termék ára jelentősen megváltozott. Amennyiben a fent említett eset bekövetkezik, Eladó haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval értesítés és a soron következő eljárás megbeszélése céljából. Amennyiben a Vásárló már részben vagy egészben kifizette a vételárat, ezt az összeget Eladó átutalja a Vásárló számlájára és az adásvételi szerződés nem kerül megkötésre.
Az Eladónak a beérkező megrendelést el kell fogadnia. A megrendelés a szállítás előtt törölhető. Amennyiben a megrendelést a küldés előtt törlik, és az szállításra kerül, Eladó kérheti a termék feladásával kapcsolatos költségek megtérítését. A megrendelés elfogadásáról az Eladó a Vásárlót automatikusan, e-mailben értesíti. Az egyes raktárkészleten nem szereplő termékek részletei és a megrendelés visszaigazolása is tartalmazza az áruk becsült szállítási idejét. Minden tételről látható, hogy az raktáron van-e vagy sem. Amennyiben a termék nincs készleten vagy a beszállító raktárán, Eladó azonnal tájékoztatja Vásárlót a következő, várható szállítási dátumról.
Rendelés törlése
Amennyiben megrendelését 12 órán belül törli, rendelését töröltnek tekintjük. A törlést e-mailben vagy telefonon is kérheti. Rendelés törlésekor az alábbi adatokat kell feltüntetni: név, e-mail cím és rendelésszám.
3) Szállítási módok
Magyar posta – Házhozszállítás
A postaköltség, amennyiben az másként nincs feltüntetve: 1600 Ft
A feltüntetett ár nem tartalmaz további szolgáltatásokat, mivel a Magyar posta nem kínálja azokat. Amennyiben a Vásárló kézbesítéskor nem elérhető, kézbesítési értesítést kap. Csomagját felveheti a megjelölt postán, vagy kérheti a csomag ismételt kézbesítését. Ezekre a szállítmányokra vonatkozóan nem áll módunkban kommunikálni a fuvarozóval, és nincs lehetőség a szállítás befolyásolására vagy szoros figyelemmel kísérésére.
Egyes csomagok, például nehéz vagy egyébként rosszul szállítható termékek esetén a szállítási ár növelhető. A szállítási költség azonnal megjelenik a szállítási mód kiválasztása után. Reklamáció az átvételkor lehetséges!
FIGYELEM! Amennyiben a csomag láthatóan sérült, vagy a csomagot lezáró szalag sérült, reklamációval közvetlenül a fuvarozónál élhet. A szállítás során keletkezett károkért az Eladó nem felel.
A kézbesítés általában a feladást követő második nap történik. A feladásról a Vásárlót e-mailben értesítjük.
4) Garancia
Az adóügyi irat (számla) a feladásról szóló információs e-mail mellékleteként szerepel PDF formátumban. A jótállási idő ezen iraton feltüntetett dátummal kezdődik. A termékre vonatkozó jótálási időtartam a termékrészletekben olvasható. Vitatott esetekben a jótállási idő 5 (öt) nappal meghosszabbítható, a szállítási időt helyettesítendő.
5) Az adásvételi szerződésből eredő viták rendezése – általános információk
Amennyiben átvételkor a tétel nem felel meg az adásvételi szerződésnek, a Vásárlónak joga van arra, hogy az Eladó díjmentesen és indokolatlan késedelem nélkül a tételt az adásvételi szerződésben meghatározott módon Vásárló részére jutassa, mégpedig a Vásárló kérelme szerint: javítás, amennyiben az ilyen eljárás nem lehetséges, Vásárló a termék árából ésszerű engedményt kérhet vagy elállhat az adásvételi szerződéstől. Ez nem érvényes, amennyiben Vásárló a termék átvételét megelőzően ismerte vagy önmaga okozta az adásvételi szerződéssel való ellentmondást. A termék átvételének időpontjától számított hat hónapon belül felmerülő adásvételi szerződéssel való ütközést az átvétel időpontjától fennálló ütközésnek kell tekinteni, kivéve, ha ez összeegyeztethetetlen az ütközés jellegével, ha másképp nem bizonyított.
A termékekre törvény által megszabott garanciális időt biztosítunk.
6) Szerződéstől való elállás joga
Amennyiben az adásvételi szerződést távközlés útján kötötték meg (az online boltban), Vásárlónak a Polgári Törvénykönyv 53. § (7) bekezdésével összhangban joga van az áru kézhezvételétől számított 14 napon belül elállni a szerződéstől. Ebben az esetben a Vásárló kapcsolatba lép az Eladóval, és írásban jelzi a szerződéstől való elállási szándékát, feltüntetve a rendelésszámot, a vásárlás dátumát és a bankszámlaszámot, amelyre a vételárnak megfelelő összeg utalható. Ez a vállalat székhelyén is, készpénzben visszafizethető. A szerződéstől való elállást legkésőbb a 14 nap utolsó napján kell elküldeni. Különleges esetekben ez az időszak meghosszabbítható, a körülmények figyelembevételével, de legfeljebb a kézbesítést követő 30 napig.
A törvény ezen rendelkezése azonban nem értelmezendő az áruk ingyenes kölcsönének lehetőségeként. Amennyiban Vásárló a kézhezvételtől számított 14 napon belül eláll a szerződéstől, a Vásárló köteles mindent visszaszolgáltatni az Eladónak, amit az adásvételi szerződés alapján szerzett. Amennyiben ez már nem lehetséges (például időközben a termék megsemmisült, elhasználódott...), a Vásárló köteles megtéríteni a már ki nem adható résznek megfelelő összeget. Ha a visszaküldött áru csak részben sérült, az Eladó benyújthatja kárigényét Vásárló felé, és jogosult a kárigénynek megfelelő összeget levonni a vételárból. Ebben az esetben az eladó köteles a keletkezett kár tényleges bizonyítására. Ebben az esetben Vásárló csak a csökkentett vételár megtérítésére jogosult.
A Vásárlónak visszatérítendő vételár esetén az Eladó a termék visszaküldésével járó tényleges költségeket is ellensúlyozza (szállítási költségek stb.).
A Vásárlónak nincs elállási joga a következőkre:
• a Szolgáltatás nyújtására, amelynek teljesítése a kézhezvételt követő 14 napos időszak lejárta előtt történik
• olyan áruk vagy szolgáltatások szállítására, amelyek ára pénzügyi piac mozgásától függ, függetlenül az Eladó akaratától,
• a Vásárló kívánsága szerint vagy a számára történő változtatásra szánt áruk értékesítésére, valamint a gyorsan elavuló, fogyó termékekre,
• hang- és videofelvételek és számítógépes programok szállítására, amennyiben a Vásárló megsértette eredeti csomagolásukat,
• játék vagy sorsjátékból álló újságok, folyóiratok és magazinok szállítására.
A 634/1992 Sb. A fogyasztóvedelemről szóló törvény értelmében, vita esetén Vásárlónak joga van peren kívüli vitarendezésre, melynek részleteiről az alábbi oldalon tájékozódhat: https://www.soi.sk/
7) Szállítás és szállítási feltételek
Egyes küldemények több csomagba oszthatók. A postai szolgáltatások változatlanok maradnak.
A kézbesítésig nyomon követjük az összes csomagot, így megpróbáljuk megakadályozni a szállítással kapcsolatos esetleges problémákat.
A termék visszaküldés menete:
• Készítse elő a csomagot az alábbiak szerint. Ha már tudja, mikor és hol vehetjük át Öntől a visszaküldésre szánt csomagot, kérjük, értesítsen bennünket.
• A címünkre visszaküldeni szánt árucikkeket az alábbiakban ismertetett módon küldje el a kiválasztott fuvarozónak.
Termék csomagolása:
A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes mellékelt dokumentumot), valamint olyan állapotban, ahogy azt a Vásárló átvette. Mellékeljen egy vásárlási bizonylatot (számlát) is. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt, úgy, hogy az eredeti csomag ne sérüljön a szállítás során. A csomagot ne küldje utánvéttel. Javasoljuk az áru biztosítását. Pénzét csak a bankszámlájára áll módunkban visszatéríteni (feltétlenül tüntesse fel), általában a szállítást követő 3 munkanapon belül. Termék visszaküldés esetén a szállítási költség levonásra kerül a termék árából (nem vonatkozik a reklamációra!).
8) Fizetési módok és árak
A fizetési módot a szállítási mód megadásánál lehet kiválasztani. Minden szállítási mód tartalmazza a fizetési módot is.
Utánvét – A terméket átvételekor Vásárló kifizeti az utánvétnek megfelelő összeget.
Bankkártya /ApplePay, GooglePay/
Valamennyi termék ára, beleértve az engedményes árakat is, további értesítésig vagy a készletek erejéig érvényes. Minden termék ára a megrendelés időpontjában végleges. A cég nem áfafizető.
9) Biztonság
Amikor bankkártyával fizet, nem kell aggódnia a visszaélések miatt. A kártyatársaságok által támogatott, bevált 3-D biztonságos fizetési átjárót (payment gateway) használjuk.
Minden belső információ (jelszó, név, művelet) titkosítva van. A sebesség növelése érdekében nem titkosítunk általános információkat (az egyes árucikkekre vonatkozó információkat).
10) Reklamáció
Amennyiben a tőlünk rendelt áru sérült vagy nem működik, a reklamációs eljárás szerint járjon el. A szerződéstől való elállás miatti termékvisszaküldésre vonatkozó információkat az Általános Szerződési Feltételek 6. pontja tartalmazza.
11) Reklamációs eljárás
Azon termékek esetében, amelyekre érvényesíteni lehet a reklamációt, a reklamációt közvetlenül a hiba észlelése után kell benyújtani, érthető és megfelelő dokumentumokkal alátámasztva, a hibát vagy a hiba keletkezésének helyét megjelölve.
Hogyan kell eljárni?
1. Reklamáció benyújtásakor két lehetőséggel élhet. Járjon el az alábbiak szerint: Küldje el a terméket a a következő címre: beardguru s. r. o., Sídlisko 163/45, 027 44 Tvrdošín, Szlovákia. A szállítási költség az Eladót terheli. Amint tudja hol és mikor vehető át Öntől a csomag, vegye fel velünk a kapcsolatot. A csomagnak teljesnek kell lennie (beleértve a tartozékokat és az összes mellékelt dokumentumot), valamint olyan állapotban, ahogy az a Vásárló átvette. Mellékeljen egy vásárlási bizonylatot (számlát) is. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartondobozt, úgy, hogy az eredeti csomag ne sérüljön a szállítás során. A csomagot ne küldje utánvéttel. Javasoljuk az áru biztosítását.
2. A termék átvétele után haladéktalanul jelentse reklamációját.
3. A terméket a szállításnak megfelelően kell csomagolni, hogy ne okozzon további károkat.
4. A hibás vagy sérült terméket kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
5. A termékhez mellékeljen minden tartozékot és dokumentumot, amely az átvételkor is rendelkezésre állt, így például a mintát, számlát, garancialapot stb.
6. Az eladó nem vállal felelősséget a termék működésébõl eredõ károkért, a funkcionális tulajdonságokért és a termékek helytelen használatából eredõ károkért, valamint a külsõ események és a helytelen használat által okozott károkért. E származási hibákra a garancia nem vonatkozik.
7. Egészségügyi okokból csak a megfelelően tiszta terméket áll módunkban visszavenni.
8. Amennyiben a gyártó hosszabb garanciát vállal, az a termékkatalógusban szerepel.
9. Visszautasított reklamációigények esetén a díjak és a kezelési költségek felszámíthatók.
10. E-mailben vagy SMS-ben értesítést kap a reklamáció elbírálásáról. A megrendelés kézbesítéséhez hasonlóan értesítjük a csomagküldésről és a szállítás idejéről.
Köszönjük, hogy elolvasta az Általános Szerződési Feltételeket.
BEARDGURU
Az Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének dátuma: 2023.01.01
Vásárlói információ: ÁSZF változásakor azt az ÁSZF-t kell érvényesnek tekinteni, amely a vásárlás időpontjában érvényes volt.